تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عده‌ای بدون داشتن هیچ پرونده‌ای رد صلاحیت شده اند/ اعتماد مردم به نمایندگان مجلس شورای اسلامی نباید از بین برود

عده‌ای بدون داشتن هیچ پرونده‌ای رد صلاحیت شده اند/ اعتماد مردم به نمایندگان مجلس شورای اسلامی نباید از بین برودمهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهریگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به رد صلاحیت تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران، اظهار داشت: در خصوص این موضوع هنوز اطلاعات کافی به دست نیاورده ام اما می دانم که تعدادی از افراد سرشناسی که بیش از دو دوره در شورای شهر حضور دارند امروز به دلایل نامشخص رد صلاحیت شده اند.

وی افزود: این افراد در یک خط فکری خاص بودند آنها را رد کردند در حالی که نمی دانم دلایل و مدارک برای این کار چه بوده و بر اساس چه قانونی این افراد را رد صلاحیت کرده اند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر از مراجع چهارگانه باشد که این افراد پرونده ای نداشته اند اما اگر از غیر از مراجع چهارگانه باشد باید مشخص کنند که بر اساس چه قانونی بوده است.

چمران ادامه داد: امیدوارم موضوع حل شود چرا که در غیر این صورت اعتماد و اطمینان مردم به مجلس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی خدشه دار می شود که تفکرات سیاسی بخواهد بر صلاحیت و رد صلاحیت حاکم شود.

وی اضافه کرد: باید موضوع را بررسی کنم چرا که افرادی مانند طلایی، کاشانی، دبیر که بیش از دو و سه دوره است در شورا حضور دارند امروز بدون داشتن هیچ پرونده ای رد صلاحیت شده اند.

چمران ادامه داد: راستگو که دوره گذشته در جناح مخالف بوده بر اساس تایید اصولگراها تایید شده بود اما این دوره که اصولگرا شده، رد شده که این موضوع شائبه هایی ایجاد می کند که موجب تردید می شود.

وی تاکید کرد: بدون شک کسانی که پیامک تایید صلاحیت به دست آنها نرسیده رد صلاحیت شده اند به همین دلیل معتقدم این کار هم درست نیست چرا که عده ای در اضطراب هستند که آیا تایید شده اند یا خیر به همین دلیل باید به آنها هم اعلام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: امیدوارم که اعتماد عمومی به مجلس و نمایندگان شورای اسلامی و دوستانی که در خط فکری دیگری هستند از بین نرود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عده‌ای بدون داشتن هیچ پرونده‌ای رد صلاحیت شده اند/ اعتماد مردم به نمایندگان مجلس شورای اسلامی نباید از بین برود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..