تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هم نشینی منصوریان با پیکشسوتان استقلال

کد خبر: ۵۱۷۷۸۹

۵۵  بازدید

سرمربی استقلال صبح شنبه در جلسه ای با پیشکسوتان استقلال حاضر شد.

ورزش سه: علیرضا منصوریان سرمربی استقلال که روز شنبه در باشگاه استقلال حاضر شده بود، در جلسه کمیته پیشکسوتان باشگاه حاضر شد تا دقایقی با اعضای این کمیته به گپ و گفت بپردازد.

سرمربی استقلال در این جلسه برای دقایقی با علی جباری، مهدی کشاورز و اکبر کارگرجم درباره شرایط استقلال و وضعیت تمرینات این تیم به گفت و گو پرداخت. پندار توفیقی دبیر هیات مدیره استقلال در این جلسه همراه منصوریان بود.

پیشکسوتان باشگاه استقلال در ابتدای فصل انتقاداتی از منصوریان داشتند اما با گذشت زمان به یکی از مدافعان او تبدیل شدند و در این جلسه نیز موضوع حمایت از تیم در دیدار حساس آسیایی یک از موضوعات اصلی بوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هم نشینی منصوریان با پیکشسوتان استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..