تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرتضی طلایی: ظاهرا هیئت نظارت تهران تصمیم به ردصلاحیت بنده گرفته است/ هنوز رسما اعلام نکرده‌اند

مرتضی طلایی: ظاهرا هیئت نظارت تهران تصمیم به ردصلاحیت بنده گرفته است/ هنوز رسما اعلام نکرده‌اند

 از شب گذشته برخی اخبار در شبکه‌های اجتماعی و برخی سایت‌ها مبنی بر ردصلاحیت تعدادی از چهره های اصلی شورای شهر تهران منتشر شد که یکی از این افراد مرتضی طلایی بود.

نایب رئیس شورای شهر تهران دقایقی پیش در کانال تلگرامی خود اطلاعیه‌ای در این خصوص منتشر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم

إِلَّا الَّذِینَ صَبرَُواْ وَ عَمِلُواْ الصَّالِحَاتِ أُوْلَئکَ لَهُم مَّغْفِرَةٌ وَ أَجْرٌ کَبِیر (سوره هود آیه ١١)

مگر آن کسانى که صبر کردند در بلاها و عمل کردند به نیکی ، براى ایشان آمرزش و مژده بزرگ است .

طی شب و روز گذشته در فضای مجازی اخباری منتشر و اعلام شده که صلاحیت تعدادی از اعضای فعلی شورای اسلامی شهر تهران از جمله بنده احراز نشده است.

اگرچه بر اساس اطلاع قبلی، تایید نهادهای نظارتی و مراجع چهارگانه و همچنین هیئت اجرایی انتخابات در مورد اینجانب صورت گرفته اما ظاهرا هیئت نظارت شهر تهران اقدام به اتخاذ چنین تصمیمی کرده است. البته موضوع هنوز به صورت رسمی به بنده اطلاع داده نشده اما آنچه شائبه برانگیز ، تعجب‌آور و غیرمنصفانه است، حجم سنگین اطلاع‌رسانی این خبر طی شب گذشته بود که امیدوارم دستگاه‌های مسئول در امر برگزاری انتخابات ساده از کنار آن نگذرند.

در این زمینه لازم است نکاتی را به استحضار عموم مردم شریف برسانم .

١) حضور بنده در این دوره از انتخابات شوراها ناظر بر تکالیف و اهداف بسیار مهمتری از کاندیداتوری و رأی‌آوری است. حال آن که در صورت عدم احراز صلاحیت و یا هر شرایط دیگر این وظایف و تکالیف را از خود و همراهانم ساقط ندانسته و برای اعتلای میهن عزیزمان ، حضور گسترده مردم در انتخابات و موفقیت نیروهای انقلاب در این آزمون تلاش خواهم کرد.

٢) اینجانب و تمامی دوستان ، علاقمندان ، گروه‌ها و افراد حامی که دل در گرو انقلاب داریم در شرایطی که دوربین‌های دشمن کوچکترین حرف‌ها و نظرات ما را نشانه گرفته‌اند ، عمل به قانون و تبعیت از آن را یک میثاق ملی دانسته و معتقدیم در چنین شرایطی ذره‌ای تخطی از قانون ، آب در آسیاب دشمن ریختن است ، بیان غصه‌ها و گلایه‌ها را به زمان دیگری موکول می‌کنیم و لحظه‌ای در صفوف اتحاد ملی و میهنی مان خلل وارد نمی کنیم.

٣) از مردم شریف و عزیز تهران ، همه همراهان ، دوستان و عزیزانی که از لحظه ثبت نام تا به امروز لطف بی نهایتشان شامل حال بنده بوده تشکر و تقاضا می کنم با بردباری کامل منتظر اعلام نظر نهایی مراجع قانونی باشند و از هرگونه رفتار و گفتار تفرقه افکنانه و یا اعلام گلایه و ناراحتی جدا خودداری کنند .

٤) بدیهی است اینجانب به عنوان یک شهروند از تمامی حقوق قانونی خود برای پیگیری موضوع از طریق مجاری رسمی استفاده خواهم کرد و امیدوارم این انتخابات همچون همیشه در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و ائمه هدی (ع) به بهترین شکل ممکن برگزار شود .

سایه مقام معظم رهبری مستدام

مرتضی طلایی

۴۲۴۲




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرتضی طلایی: ظاهرا هیئت نظارت تهران تصمیم به ردصلاحیت بنده گرفته است/ هنوز رسما اعلام نکرده‌اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..