تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادامه‌ واکنش‌‌ها به خیز انتخاباتی قالیباف/ فردی که پاسخگوی شورای شهر نبود، چطور جواب یک ملت را می‌دهد؟

ادامه‌ واکنش‌‌ها به خیز انتخاباتی قالیباف/ فردی که پاسخگوی شورای شهر نبود، چطور جواب یک ملت را می‌دهد؟

جامعه > شهری - دو عضو شورای شهر تهران به فعالیت‌های انتخاباتی شهردار تهران واکنش نشان دادند و نسبت به عدم پاسخگویی او به منتخبان مردم در شورای شهر تهران انتقاد کردند.

به گزارش خبرآنلاین، محمد مهدی تندگویان در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:« نیازی به مناظره زنده نیست، تشریف بیاورید شورای شهر تهران، پاسخ اعضا را بفرمایید»‌ . او در این توئیت خود با هشتگ‌های املاک نجومی، قراردادهای نجومی، استخدام‌های نجومی و پلاسکو در واقع انتقاد خود را روانه شهردار تهران کرد.

علاوه بر تندگویان احمد حکیمی پور نیز توئیت کرد:«فردی که به سوالات اعضای شورای شهر پاسخگو نبوده چطور‌ می‌تواند به یک ملت پاسخ دهد؟!» هشتگ‌های توییت او نیز املاک نجومی ، اختیارات مالی است که ناظر بر عملکرد محمدباقر قالیباف در شهرداری تهران است.

 






۴۲۴۲




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادامه‌ واکنش‌‌ها به خیز انتخاباتی قالیباف/ فردی که پاسخگوی شورای شهر نبود، چطور جواب یک ملت را می‌دهد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..