تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گرایش‌های سیاسی دلیل رد صلاحیت افراد/ مجلس نظارت دقیق تری بر عملکرد‌ها داشته باشد

گرایش‌های سیاسی دلیل رد صلاحیت افراد/ مجلس نظارت دقیق تری بر عملکرد‌ها داشته باشدرضا تقی پور سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به رد صلاحیت برخی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران، اظهار داشت: از هیئت رئیسه مجلس درخواست دارم که در همه سطوح استان تهران، به این موضوع با دقت کامل رسیدگی کند.

وی با بیان اینکه برخی از موضوعات نشان می دهد که گرایش های سیاسی بر روی موضوعات تاثیرگذار بوده است، گفت: وجه خوبی ندارد که برخی از افراد به دلیل گرایش های سیاسی رد صلاحیت شوند.

تقی پور ادامه داد: مردم انتظار دارند که افراد در چارچوب قانون انتخاب شوند چرا که خارج از بندهای قانون نمی توان عمل کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران افزود: هیئت رئیسه مجلس باید نظارت دقیق تری بر عملکرد سیاسی برخی از افراد داشته باشد.

تقی پور با بیان اینکه همه مسئولان باید در قبال مردم و نحوه عملکرد افراد پاسخگو باشند، گفت: بدون شک رفتارها نباید جهت دار باشد. باید همه دست اندر کاران کاری کنند که مردم با اعتماد و اطمینان کامل در انتخابات شرکت کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گرایش‌های سیاسی دلیل رد صلاحیت افراد/ مجلس نظارت دقیق تری بر عملکرد‌ها داشته باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..