تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه سس هزار جزیره خانگی

کد خبر: ۴۸۶۸۴۳

۵۹۲  بازدید

اگر از آن خانواده هایی هستید که تقریبا در هر وعده غذایی، سالاد مصرف می کنید، این بسیار عالی است. اما احتمالا مصرف سس در خانواده شما هم باید بالا باشد! به همین علت در این مطلب طرز تهیه سس هزار جزیره خانگی را ب هشما آموزش داده ایم تا خیالتان از بابت سس راحت باشد.

ماهنامه سفره ایرانی - راضیه عمادی: اگر از آن خانواده هایی هستید که تقریبا در هر وعده غذایی، سالاد مصرف می کنید، این بسیار عالی است. اما احتمالا مصرف سس در خانواده شما هم باید بالا باشد! به همین علت در این مطلب طرز تهیه سس هزار جزیره خانگی را ب هشما آموزش داده ایم تا خیالتان از بابت سس راحت باشد.

مواد لازم:

ماست (کم چرب):  یک دوم پیمانه سس مایونز: 2ق س شیر (کم چرب): 2 ق س سس گوجه فرنگی: 2 ق س سویاسس: یک و یک دوم ق چ سرکه سیب: یک دوم ق چ نمک: به مقدار لازم سس چیلی: یک دوم ق چ خیارشور (ریز خردشده): 3 ق س فلفل دلمه ای (ریز خردشده): 3 ق س
 طرز تهیه سس هزار جزیره خانگی

طرز تهیه:


ماست، سس مایونز، شیر، سس گوجه فرنگی، سویاسس، سرکه سیب، حدود یک چهارم قاشق چای خوری نمک و سس چیلی را در مخلوط کن ریخته و با هم به خوبی مخلوط کنید تا صاف و یکدست شوند. سس را به ظرف مناسبی انتقال داده و خیارشور و فلفل دلمه ای ریز خردشده را اضافه و مخلوط کنید.

پیشنهاد: می توانید به جای سرکه سیب از سرکه سفید استفاده کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه سس هزار جزیره خانگی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..