تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخی سرویس های گوگل برای کاربران ایرانی رفع تحریم شد

گوگل در بلاگ فارسی خود اعلام کرد برنامه‌هایی مانند Google Docs‏، Google Sheets‏، Google Slides‏، Keep و Gboard در دسترس کاربران ایرانی قرار گرفته است.

در حال حاضر نرم‌افزارهایی وجود دارند که به دلیل تحریم‌ از دسترس کاربران خارج هستند. یکی از کمپانی‌هایی که ایران را تحریم کرده، گوگل است. این کمپانی امروز در وبلاگ فارسی خود اعلام کرده است بعضی از نرم‌افزارهایی مسدودشده را در دسترس کاربران ایرانی قرار خواهد داد.

طبق پستی که در وبلاگ گوگل قرار گرفته است، کاربران ایرانی از این پس می‌توانند از برنامه‌های اندروید مانند Google Docs‏، Google Sheets‏، Google Slides‏، Keep و Gboard استفاده کنند.

برای استفاده از این برنامه‌ها کافی است به Google Play Store مراجعه و آن‌ها را دریافت کنید. در نظر داشته باشید که توزیع این برنامه‌ها به‌صورت تدریجی خواهد بود و طی چند هفته آینده در اختیار تمام کاربران ایرانی قرار خواهند گرفت. بر این اساس، اگر دسترسی به این برنامه‌ها نداشتید، باید کمی صبر کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخی سرویس های گوگل برای کاربران ایرانی رفع تحریم شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..