تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخواست یک نماینده مجلس: صداوسیما زمینه حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی را فراهم کند

درخواست یک نماینده مجلس: صداوسیما زمینه حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی را فراهم کند

فرهنگ > تلویزیون - یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس بیان شاخص‌ها و فراهم کردن زمینه حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات را از وظایف صداوسیما عنوان کرد و گفت: صداوسیما باید چارچوب مشخصی داشته باشد و له یا علیه کاندیدایی ورود نکند.

محمداسماعیل سعیدی گفت: صدا و سیما به عنوان رسانه ملی رسالتی در قبال کلیه آحاد مردم و همچنین در ارتباط با آرمان های انقلاب و نظام دارد که باید این ملاحظات را همواره سرلوحه کار خود به ویژه در زمان تبلیغات کاندیداهای انتخابات قرار دهد.

وی افزود: صداوسیما باید زمینه های لازم برای حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای را فراهم کند تا شاهد مشارکت گسترده مردم باشیم زیرا همانطور که رهبری تاکید کرده اند اصل بر حضور گسترده است.

نماینده مردم تبریز در مجلس همچنین بیان کرد: رسانه ملی باید شاخص ها را بیان کند تا مردم شناخت بیشتری نسبت به کاندیداها پیدا کرده و بتوانند خود تصمیم گیرند. اگر روشی اتخاذ شود که بر یک کاندیدا متمرکز و یا علیه دیگری باشد در بین مردم بازتاب های منفی خواهد داشت.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان تصریح کرد: در زمان مناظره ها و میزگردها نیز نباید اجازه دهند دستاوردهای نظام و انقلاب زیر سوال رود زیرا طی سالهای گذشته شاهد بودیم کاندیداها برای آنکه خود را اثبات کنند دستاوردها را زیر سوال برده اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخواست یک نماینده مجلس: صداوسیما زمینه حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی را فراهم کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..