تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کدام یک از اعضای ساختمان بهشت تأیید صلاحیت شدند؟

 اسماعیل دوستی، محمدمهدی تندگویان، احمد حکیمی پور، احمد دنیامالی، محمد سالاری ،محسن پیرهادی، محسن سرخو و رضا تقی پور دریافت پیامک تایید صلاحیت خود را اعلام کرده‌اند.

اقبال شاکری، فاطمه دانشور، مجتبی شاکری، محمد حقانی، ابوالفضل قناعتی، جلال ملکی، پرویز سروری برای این دوره از انتخابات تأیید صلاحیت شده اند.

مرتضی طلایی نایب رئیس شورای شهر تهران با انتشار اطلاعیه‌ای درخصوص اخبار منتشرشده مبنی بر ردصلاحیت تعدادی از اعضای فعلی شورای شهر از جمله خودش واکنش نشان داد گفت: اگرچه بر اساس اطلاع قبلی ، تاييد نهادهای نظارتی و مراجع چهارگانه و همچنين هيئت اجرايی انتخابات در مورد اينجانب صورت گرفته اما ظاهرا هيئت نظارت شهر تهران اقدام به اتخاذ چنين تصميمی نموده است . البته موضوع هنوز به صورت رسمی به بنده اطلاع داده نشده اما آنچه شائبه برانگيز، تعجب آور و غير منصفانه است، حجم سنگين اطلاع رسانی اين خبر طی شب گذشته بود كه اميدوارم دستگاه های مسئول در امر برگزاری انتخابات ساده از كنار آن نگذرند.

رسول کوهپایه زاده وکیل مدافع بابک زنجانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان از دریافت پیامک تأیید صلاحیت خود خبر داد.

در حال تکمیل/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کدام یک از اعضای ساختمان بهشت تأیید صلاحیت شدند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..