تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش امیر قلعه نویی به افشاگری محسن بنگر

امیر قلعه نویی به صحبت های محسن بنگر واکنش نشان داد.

پاسخ امیر قلعه نویی به محسن بنگر

امیر قلعه نویی سرمربی تراکتورسازی به پیام تهدید آمیز محسن بنگر مدافع این تیم پاسخ داده است.

بنگر به تازگی اعلام کرده به زودی درباره مسائل دورن تیم تراکتور دست به افشاگری خواهد زد. قلعه نویی در پاسخ به کاپیتان سابق پرسپولیس صحبت های جالبی مطرح کرده است.

سرمربی تراکتور در واکنش به بنگر می گوید:

اتفاقات رختکن ما در بازی با پرسپولیس زیر 10 دقیقه به روزنامه‌ها رفت. ان‌شاالله که افرادی که مدعی شده اند می خواهند حرف بزنند بیایند و بگویند. توصیه می‌کنم زودتر این کار انجام شود. در این دو ماه سکوت بوده ولی حالا که شرایط حساس شده عنوان می‌کنند که می‌گوییم؟ همین الان بگویند. دو ماه سکوت کردند ولی الان که وضعیت مهمی برای تیم شده می‌خواهند حرف بزنند؟ این افراد می‌خواهند تیم تراکتورسازی را از نظر روانی بهم بریزند.


پس از شکست سنگین تراکتور مقابل پرسپولیس در تهران امیر قلعه نویی به شدت بنگر را در رختکن تیمش مورد انتقاد قرار داد که با واکنش تند این بازیکن مواجه شده بود.
جنجال های درون رختکن تراکتور در دیدار مقابل پرسپولیس به حدی بود که قلعه نویی بلافاصله بنگر را از حضور در تمرینات این تیم منع کرد و وضعیت نهایی این بازیکن را به باشگاه تراکتورسازی واگذار کرده بود.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: روزنامه خبرورزشی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش امیر قلعه نویی به افشاگری محسن بنگر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..