تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همکاری با حشرات در ساخت آثار هنری (2)

کد خبر: ۵۱۷۶۱۵

۶۵  بازدید

هنرمندانی در سراسر جهان سعی می کنند با حشرات همکاری کنند تا شکل غیرمعمولی از هنر را ایجاد کنند. یکی از این هنرمندان آجانتا دایک است. آجانتا دایک یک هنرمند کانادایی است.

برترین ها: برخی از منفورترین موجودات روی زمین حشرات هستند. این موجودات کوچک و تند به خانه و فضاهای شخصی ما حمله می کنند، مواد غذایی ما را از بین می برند، وارد تختخواب ما می شوند، از سقف روی پاهای ما می افتند و می خزند، ما را نیش می زنند و می گزند، آن ها منزجرکننده، مزاحم و ترسناک هستند. خنده دار است که چطور موجوداتی به این کوچکی بسیاری از این حس های متفاوت را در انسان ایجاد می کنند. اما آیا ما می توانیم با حشرات ارتباط برقرار کنیم؟

هنرمندانی در سراسر جهان سعی می کنند با حشرات همکاری کنند تا شکل غیرمعمولی از هنر را ایجاد کنند. یکی از این هنرمندان آجانتا دایک است. آجانتا دایک یک هنرمند کانادایی است. دایک با زنبورهای عسل زنده کار می کند و اشیای انسان ساخت متنوعی به را به زنیوهایش معرفی می کند و اجازه می دهد این حشرات کندوی هایشان را در اطراف آن ها بسازند. ین فرآیند ممکن است هفته ها، ماه ها و حتی سال ها طول بکشد تا زمانی که دایک به این نتیجه برسد که مجسمه مورد نظرش ساخته شده است. آثار او تحسین زیادی را در سراسر جهان برانگیخته است.

 همکاری با حشرات در ساخت آثار هنری (2) همکاری با حشرات در ساخت آثار هنری (2) همکاری با حشرات در ساخت آثار هنری (2)  همکاری با حشرات در ساخت آثار هنری (2)  همکاری با حشرات در ساخت آثار هنری (2)  همکاری با حشرات در ساخت آثار هنری (2)  همکاری با حشرات در ساخت آثار هنری (2)  همکاری با حشرات در ساخت آثار هنری (2)  همکاری با حشرات در ساخت آثار هنری (2) 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همکاری با حشرات در ساخت آثار هنری (2)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..