تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه سوپ سیب زمینی به همراه شیر

کد خبر: ۵۱۵۳۴۵

۹  بازدید

اکثرا سوپ هایی که با سبزیجات درست می کنیم، رنگ قرمز دارند. یعنی اینکه در آنها از رب گوجه فرنگی استفاده می کنیم. در این مطلب طرز تهیه نوعی سوپ گیاهی همراه با شیر را به شما آموزش داده ایم.

وب سایت سوران: اکثرا سوپ هایی که با سبزیجات درست می کنیم، رنگ قرمز دارند. یعنی اینکه در آنها از رب گوجه فرنگی استفاده می کنیم. در این مطلب طرز تهیه نوعی سوپ گیاهی همراه با شیر را به شما آموزش داده ایم.
مواد لازم:سیب زمینی (خرد شده)  4 فنجان کرفس (خرد شده) 3/4 فنجان پیازچه (خرد شده) 1.5 فنجان هویج (خرد شده) 2 فنجان آب 2 و 1/4 فنجان نخود فرنگی 1/2 فنجان نمک 2 قاشق چای خوری کره 55 گرم آرد 30 گرم فلفل سیاه 1/4 قاشق چای خوری شیر 4 فنجان عصاره مرغ 2 عدد طرز تهیه سوپ سیب زمینی خامه ای

طرز تهیه:


1-پیازچه را در 1/4 فنجان آب داخل یک قابلمه بزرگ روی حرارت قرار دهید و بپزید تا پیازچه ها نرم تر شوند.


2-سپس سیب زمینی، کرفس، هویج، یک قاشق چای خوری نمک و دو فنجان آب را به قابلمه اضافه کنید و درب قابلمه را ببندید و بگذارید به مدت 20-25 دقیقه آرام بجوشد.


3-در این زمان، داخل یک تابه، کره را ذوب کنید و بعد آرد را اضافه کنید تا اینکه پف کند و بعد به آرامی شیر، عصاره مرغ، نمک و فلفل را اضافه کنید و هم بزنید تا اینکه غلیظ شود. مخلوط را به سبزیجات داخل قابلمه اضافه کنید و هم بزنید تا بدینوسیله گرم شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه سوپ سیب زمینی به همراه شیر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..