تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکارچی حرفه ای طعمه کروکودیل شد

گردشگران طعمه کروکودیل شکارچی کروکودیل شکارچی حرفه‌ای خوراک حیوان

برخی اوقات شکارچیان با تجربه و با سابقه ای که مدت ها با حیوانات درنده کار می کنند نیز مورد حمله حیوانات وحشی قرار می گیرند و ممکن است بر اثر این حوادث جان خود را از دست بدهند.یک شکارچی حرفه‌ای اهل آفریقای جنوبی طعمه کروکودیل ها شد. «اسکات ونزیل» از یک هفته قبل پس از رفتن برای شکار به پارک سافاری (حیات وحش) کشور همسایه، زیمبابوه مفقود شده بود.
پس از یافتن باقیمانده های جسد این مرد، این‌طور حدس زده می‌شود می‌شود که این شکارچی 44 ساله که پدر 2 فرزند بود، هنگامی که در کناره رودخانه «لیمپوپو» مشغول شکار بوده توسط کروکودیل‌ها خورده شده است.
ونزیل صاحب یک شرکت توریستی بود که سفرها و تورهای شکار را برای گردشگران خارجی ترتیب می‌داد. او در این سفر تنها نبوده و یک ردیاب راهنما و یک گله سگ شکاری او را همراهی می‌کردند.

منبع/آخرین خبر

ارسال شده در 2 اردیبهشت 1396 توسط با موضوع اخبار پزشکی | 8 بازدید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکارچی حرفه ای طعمه کروکودیل شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..