تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدام زشت جوانان تندرو رژیم صهیونیستی در مقابل زندانیان فلسطینی +فیلم

باربکیوبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تعدادی از اعضای انجمن ملی جوانان افراطی اسرائیل برای شکستن اعتصاب غذای زندانیان فلسطینی دست به اقدام زشت و زننده‌ای زدند. آنها در مقابل زندان عوفِر واقع در کرانه غربی رود اردن بساط پختن کباب راه انداختند تا زندانیان را مجبور به شکستن اعتصاب غذا کنند. این اقدام تحت تدابیر امنیتی پلیس انجام شد.

مسئول این انجمن در سخنانی اظهار داشت "زمان آن فرا رسیده است که به خواسته‌های آنها توجه نکنیم". وی همچنین از مقامات اسرائیلی خواست شرایط را برای زندانیان سخت‌تر کنند. در گزارشی که از تلویزیون اسرائیل پخش شد زندانیان اعتصاب‌کننده، تروریست خطاب شدند و هدف از این کار تضعیف روحیه آنها عنوان شد. 

نزدیک به دو هزار زندانی فلسطینی از روز دوشنبه (17 آوریل) که به نام اسیر فلسطینی نام‌گذاری شده است در اعتراض به اوضاع بد زندان‌ها و با درخواست بهبود شرایط دست به اعتصاب غذا زده‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدام زشت جوانان تندرو رژیم صهیونیستی در مقابل زندانیان فلسطینی +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..