تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتانیاهو ایران و داعش را بزرگترین تهدید اسرائیل خواند

به گزارش افکارنیوز،

بنیامین نتانیاهو در دیدار با ژنرال جیمز ماتیس گفت: این مایه خوشبختی من است که از ژنرال ماتیس استقبال کنم.این لحظه باارزشی است که اعلام کنیم که اسرائیل دوستی بهتر از آمریکا ندارد.

آمریکا هم دوستی بهتر از اسرائیل ندارد. این مشارکتی بر اساس ارزش های مشترک در عمیقترین حالت است.ما شاهد تغییرات قابل ملاحظه ای در بخش جهت گیری سیاسی آمریکا هستیم.ما به طور بسیار شفاف و با کلماتی صریح موضوع ایران را به وزیر دفاع یادآوری کردیم.

این سخنان با سخنان قاطع رئیس جمهور ترامپ و اقدامات عملی وی ضد استفاده از تسلیحات شیمیایی از طرف سوریه که عامل ایران است،همراه بود.این موضوع در سراسر جهان و منطقه ما جای قدردانی دارد.

به نظرم از این تغییر استقبال می شود.این یک تغییر راهبردی در نقش راهبرانه آمریکا و سیاست های آن است. وی افزود: ما ارزش های مشترک و همچنین خطرات مشترکی داریم.خطرات مشترک شامل تهدیدات ناشی از اسلام شبه نظامی، تندروها تحت هدایت ایران و افراط گرایان سنی تحت هدایت داعش است.

ما متعهدیم که نگران این خطرات باشیم.ما همچنین متعهدیم که از فرصت های موجود استفاده کنیم.این به خاطر درک بالای بسیاری از همسایگان عربمان درباره مشترک بودن تهدیدات و فرصت های موجود در آینده است.

ماتیس وزیر دفاع آمریکا هم گفت: این مایه افتخار من است که در اینجا در اسرائیل هستم. اسرائیل یکی از هم پیمانان و دوستان قدیمی ما در منطقه است.اسرائیل و تمامی کشورهای منطقه با دو خطر روبرو هستند.

اسرائیل و منطقه تلاش می کنند که یک منطقه باثبات و بارفاه ایجاد کنند.این ها مطالبی بودند که من با نخست وزیر درباره آنها گفتگو کردیم. این مسائل به طور ویژه یک هفته پیش از بزرگداشت هولوکاست مطرح شد.

به نظرم این موضوع مهمی است که این موضوع را برای خود یادآوری کنیم که انسانهای بد خسارات زیادی به جهان وارد می کنند.ما خود را متعهد می دانیم که این روند را متوقف سازیم و هرکاری که از دستمان بر می آید برای انتقال صلح و آزادی به نسل های بعدی به کار بندیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتانیاهو ایران و داعش را بزرگترین تهدید اسرائیل خواند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..