تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمبود تجهیزات سازمان آتش نشانی هنوز برطرف نشده است/ برای خرید تجهیزات زمان زیادی لازم است

کمبود تجهیزات سازمان آتش نشانی هنوز برطرف نشده است/ برای خرید تجهیزات زمان زیادی لازم استمعصومه آباد رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهریگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به آخرین وضعیت خرید تجهیزات سازمان آتش نشانی شهرداری تهران، اظهار داشت: کمبود تجهیزات سازمان آتش نشانی هنوز برطرف نشده است.

وی افزود: سازمان آتش نشانی شهرداری تهران لیست اقلام مورد نیاز خود را به شورا ارایه کرده اما بدون شک برای خرید تجهیزات زمان زیادی لازم است.

رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران گفت: مشکل سازمان آتش نشانی تنها کمبود تجهیزات نیست بلکه مشکلات دیگری در بحث آموزش نیز دارند که باید در راستای برطرف کردن آنها هم اقدام کنند.

آباد در پایان  تصریح کرد: بدون شک مرتبط بودن آموزش با کاری که انجام می شود از جمله موضوعاتی است که می تواند یک سازمان عملیاتی را کارآمد کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمبود تجهیزات سازمان آتش نشانی هنوز برطرف نشده است/ برای خرید تجهیزات زمان زیادی لازم است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..