تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پلیس نیازمند تجهیزات به روز برای مقابله با قاچاق کالا است

آمادگی ناجا در برخورد ویژه با قاچاق کالابه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در بیست و دومین همایش سراسری فرماندهان و روسای ناجا که با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار داشت: برنامه های سال در این همایش و نشست ها مورد ارزیابی قرار می گیرد، امیدواریم بتوانیم در راستای ماموریت های ذاتی ناجا و اولویت هایی که بنابر تدابیر رهبری برای ما در نظر گرفته شده است طی کنیم.

وی گفت: رهبری در بحث مقابله و مبارزه با قاچاق کالا تدابیری داشتند که متن تدابیر ایشان به رویت رسید اول باید آمادگی لازم را داشته باشیم. یکی از نیازمندی های ناجا ابزاری است که ناجا برای مقابله با قاچاق کالا احتیاج دارد حضور ناجا در مبادی اصلی و تجهیز شدن همکاران ناجا به تجهیزات لازم برای مقابله با این پدیده نتیجه اش تولید و اقتصاد در سایه اقتصاد مقاومتی است.

سردار اشتری تاکید کرد: ناجا آمادگی لازم را دارد که در کنار ماموریت های خودش در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز هم تلاش ویژه داشته باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پلیس نیازمند تجهیزات به روز برای مقابله با قاچاق کالا است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..