تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عاقبت فرمانده آمریکایی که از ایران عذرخواهی کرد

عاقبت فرمانده آمریکایی که از ایران عذرخواهی کردبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، وکیل فرمانده نیروی دریایی آمریکا(دیوید نارکتر) که با ده تفنگدار دیگر در اوایل سال ۲۰۱۶ وارد آبهای ایران شده بود، در نیروی دریایی آمریکا باقی می ماند.

 «دیوید نارکتر»، فرمانده دو قایق گشت‌زنی آمریکایی است که سال گذشته به آب های ایران در خلیج فارس وارد شده بود که توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران دستگیر شدند. و پس از آن فیلمی از عذرخواهی آنان منتشر شد و وزارت دفاع آمریکا وی را به این خاطر توبیخ کرده بود. اکنون وکیل وی میگوید که او در نیروی دریایی آمریکا ابقا خواهد شد.

نارکتر توسط دادگاه نظامی آمریکا به خاطر عدم توانایی در هدایت قایق ها در آب های ایران، مورد اتهام قرار گرفته بود.

منبع:مهر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عاقبت فرمانده آمریکایی که از ایران عذرخواهی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..