تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجلیل قاری برجسته مصری از صداهای ایرانی و بریتانیایی در مسابقات بین المللی قرآن کریم

طه عبدالوهاب، از قاریان برجسته مصری، استاد صوت و لحن و داور بین‌المللی مسابقات قرآن در گفتگو اختصاصی با خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون ارزیابی سطح برگزاری مسابقات طی دو روز اخیر گفت: هم‌کنون مسابقات اول راه است و تا به اینجای کار حضور و سطح متسابقین با توجه به استرسی که دارند خوب بوده است.

وی افزود: هرچه به ساعات پایانی روز و عصر نزدیک می شویم صداهای خوبی نمایان می شود و صداهای ایرانی و بریتانیایی به خوبی خودشان را نشان داده‌اند.

عبدالوهاب در پایان درخصوص نرسیدن بعضی از افراد به این دوره از مسابقات بیان کرد:متاسفانه مشکلی در تاریخ پرواز ها شکل گرفت و بعضی از افراد ما تشرف به ایران نصیبشان نشد.

گفتنی است؛ طه عبدالوهاب در گفتگو خود با خبرنگاران حاضر مصلای تهران، از میزبانی خوب و اجرای رضایت بخش مسابقات در ایران گفت و به دومین حضورش در مسابقات قرآنی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجلیل قاری برجسته مصری از صداهای ایرانی و بریتانیایی در مسابقات بین المللی قرآن کریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..