تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زن 500 کیلوگرمی با جراحی 250 کیلوگرم لاغر شد! عکس

زنی که با 500 کیلوگرم وزن, سنگین ترین زن جهان بود, با انجام جراحی 250 کیلوگرم از وزن خود را کاهش داد.

کاهش وزن سنگین ترین زن جهان

زن ۵۰۰ کیلویی مصری پس از جراحی در هند ۲۵۰ کیلو از وزن خود را از دست داد.

جراحان در بمبئی تصاویر ویدئویی از زن مصری را پخش کرده‌اند که پیش‌تر از او به عنوان "سنگین‌ترین زن جهان" نام برده می‌شد. امان احمد در ماه فوریه برای عمل جراحی با هدف کاهش وزنش از مصر به هند سفر کرد.

بر اساس گزارش‌ها او به علت وزن بسیار زیادش در ۲۰ سال گذشته هیچ‌گاه از خانه خارج نشده بود.

در تصاویر ویدئویی منتشر شده از سوی جراحان هندی نشان داده شده که امان کاملا به هوش است، در تختخوابی نشسته و به وضوح لاغرتر شده است.


زن مصری قبل و بعد از جراحی کاهش وزن

زن مصری قبل و بعد از جراحی کاهش وزن

پزشکان گفته‌اند بر اثر جراحی کوچک کردن معده و رژیم خاص غذایی متکی به غذاهای آبکی و سوپ، امان احمد حدود ۲۵۰ کیلوگرم از وزن خود را از دست داده است. او قبل از این جراحی حدود ۵۰۰ کیلوگرم وزن داشت.

گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: isna.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زن 500 کیلوگرمی با جراحی 250 کیلوگرم لاغر شد! عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..