تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خانه ای اشرافی با پارک آبی اختصاصی + فیلم

خانه ای اشرافی با پارک آبی اختصاصی + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛خانه ای اشرافی در دالاس آمریکا با قیمتی معادل 32 میلیون دلار چشم بسیاری از کاربران فضای مجازی رو به خود خیره کرده است، در داخل این خانه یک پارک آبی مجهز به سرسره ای بزرگ و آلاچیق و موج مصنوعی قرار گرفته است.

مساحت این خانه 16 هزار متر مربع است، و در داخل آن 8 اتاق خواب و 16 حمام تعبیه شده است به جز پارک آبی از دیگر امکانات جذاب این خانه سینمای خانگی است که ساکنان آن را بی نیاز از خروج از منزل می کند و همچنین این قصر می توان به اتاق بولینگ و زمین بسکتبال اشاره کرد.

به نظر شما این خانه ارزش خرید دارد؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خانه ای اشرافی با پارک آبی اختصاصی + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..