تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلیل شهرت این خانواده پاکستانی در فضای مجازی چیست؟ +تصاویر

دلیل شهرت این خانواده پاکستانی در فضای مجازی چیست؟به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،پیرمردی در پاکستان به نام عبدالمجید منگال با 70 سال سن رکورد پر جمعیت ترین خانواده را در این کشور شکست.آقای منگال شغلش رانندگی کامیون است و درآمدی حدود 15 هزار روپیه در ماه دارد که پسر بزرگش عبدالباری نیز به شغل پدر مشغول است.

شهرت خانواده عبدالمجید به خاطر جمعیت زیاد آنهاست که همه با هم در خانه ای با هفت اتاق زندگی می کنند، او 6 همسر و 54 فرزند دارد، هر اتاق مختص به یک همسر و فرزندان اوست.

این خانواده در نوشکی واقع در کویته غرب پاکستان زندگی می کنند.با وجودی که به گفته عبدالمجید منگال 12 فرزند او از دنیا رفته اند اما هنوز دارای 20 دختر و 22 پسر است، ضمن اینکه دو همسر او هم دار فانی را وداع گفته اند که یکی از آنها به خاطر بیماری و اینکه عبدالمجید هزینه درمان او را نداشت جان خود را از دست داد.بی پولی او موجب مرگ چند کودک شیر خواره او نیز شده است که حتی توان مالی برای تامین نیاز های اولیه آنها نداشت زیرا مدتی بیکار بود اما پیرمرد پاکستانی در میان صحبتهایش بر تلاشی که برای خوب تربیت کردن فرزندانش کرده است تاکید بسیار دارد.

دلیل شهرت این خانواده پاکستانی در فضای مجازی چیست؟ دلیل شهرت این خانواده پاکستانی در فضای مجازی چیست؟

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلیل شهرت این خانواده پاکستانی در فضای مجازی چیست؟ +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..