تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجهیزاتی که آمریکا برای رصد آزمایش اتمی کره شمالی استفاده می‌کند/بو کشیدن در آسمان

تجهیزاتی که آمریکا برای رصد آزمایش اتمی کره شمالی استفاده می‌کند/بو کشیدن در آسمان

به گزارش پرس‌تی‌وی،امریکا همچنین از هواپیماهای جاسوسی U-2 و پهپادها برای اطلاع از آزمایش هسته‌ای پیونگ‌یانگ استفاده می‌کند.

نیروی هوایی امریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد هواپیمای «دابلیو سی-۱۳۵ کنستانت فونیکس» برای انجام مأموریتی عادی در شمال شرقی آسیا مستقر شده است. این هواپیما حدود 150 مأموریت در سال در مکان‌های مختلف سراسر جهان انجام می‌دهد. این هواپیما ماموریت اصلی‌اش بررسی اتمسفر منطقه برای کشف هر نوع اثری از آزمایش بمب هسته‌ای است. 

در این بیانیه با اشاره به اینکه اطلاعاتی که این هواپیما جمع‌آوری می‌کند، «دقیق» هستند آمده است هدف از این اقدام جاسوسی و نظارتی واشنگتن، اطمینان از انطباق فعالیت‌های اتمی کرۀ شمالی با معاهدات بین‌المللی است.

مقامات اطلاعاتی آمریکا ادعا کرده‌اند کرۀ شمالی در انجام آزمایش هسته‌ای در مرحلۀ «آماده‌سازی» است و قادر است آن را هر زمان که بخواهد، بدون هیچ‌گونه اخطار قبلی انجام دهد.

این مقامات حاضر نشدند تأیید یا رد کنند که ایالات‌متحده نشانه‌هایی مبنی بر آزمایش هسته‌ای قریب‌الوقوع پیونگ‌یانگ یافته است یا خیر.

5454




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجهیزاتی که آمریکا برای رصد آزمایش اتمی کره شمالی استفاده می‌کند/بو کشیدن در آسمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..