تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله خونین طالبان به پایگاه نظامی افغانستان

کد خبر: ۵۱۷۴۴۴

۱۲۴۶  بازدید

در حمله طالبان به یک پادگان ارتش در استان بلخ ۹ نظامی افغانستانی کشته شد.

خبرگزاری مهر: به نقل شینهوا، وزارت دفاع افغانستان اعلام کرد در حمله طالبان به یک پادگان ارتش در حومه شهر مزار شریف در استان بلخ ، دست کم ۹ نظامی کشته و ۱۵ تن دیگر زخمی شدند.

وزارت دفاع افغانستان در این بیانیه تاکید کرد که یک فرد مهاجم کشته شد و یک عامل انتحاری دیگر نیز با جلیقه انفجاری بازداشت شده است و تلاش ها برای بازداشت عامل سوم  همچنان ادامه دارد.

مهاجمان با استفاده از یونیفرم ارتش افغانستان و با استفاده از دو دستگاه خودروی جیپ به محل انفجار منتقل شده بودند.

در این بیانیه تاکید شده است که افراد مسلح پس از شلیک راکت، به پادگان ارتش افغانستان حمله کردند.

گروه طالبان مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته است.

در حالیکه نیروهای امنیتی افغانستان در حال مقابله با موجی از حملات گروه طالبان هستند،  تلفات بین نیروهای امنیتی این کشور نیز  در حال افزایش است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله خونین طالبان به پایگاه نظامی افغانستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..