تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پدر هادی نوروزی:قدم وزیر ورزش روی چشم

ساعت24پدر کاپیتان فقید پرسپولیس گفت:از وزیر ورزش و جوانان سپاسگزارم.

وی درباره اظهارنظر مازیار ناظمی،مدیر کل ارتباطات وزارت ورزش به ماجرای جشن قهرمانی پرسپولیس و اتفاقاتی که برای هانی رخ داد در گفت و گو با کاپ عنوان کرد:من نمی دانستم وزیر چه گفته است.ایشان به رغم مشغله های فراوانی که دارد پیگیر این موضوع شد.

وی افزود:از وزیر ورزش و جوانان سپاسگزارم.قدم او روی چشم ما.باز هم از او تشکر می کنیم که به این مساله اهمیت دادند.

پدر هادی نوروزی در ادامه به خبرنگار کاپ گفت:همانطور که بیانیه دادیم از هواداران می خواهیم فقط به فکر تیم باشند.قطعا روح هادی با صعود پرسپولیس در آسیا شاد خواهد شد.ما نیز سعی می کنیم این اتفاق را فراموش کنیم.هانی هم قطعا با صعود پرسپولیس خوشحال می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پدر هادی نوروزی:قدم وزیر ورزش روی چشم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..