تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بزرگترین مکعب روبیک در جهان+ فیلم

ساخت بزرگترین مکعب روبیک در جهان+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛مکعب جادویی یا مکعب روبیک یک جورچین مکانیکی است مه در سال 1974 میلادی توسط یم مجسمه ساز مجارستانی با نام روبیک ساخته شده و در سال 1980 این پازل سرگرم کننده مکعب روبیک نام گرفت و یکی از پرفروش ترین اسباب بازی های جهان در کشورهای اروپایی به خصوص در امریکا به شمار می رود.

هر مکعب روبیک دارای شش وجه و 9 تکه است که در شش رنگ طراحی شده و ترکیب رنگ اصلی آن سفید، زرد، نارنجی، قرمز، آبی و سبز می باشد و گفته می شود با این مکعب جادویی می توان 43 تریلیون ترکیب در موقعیت های مختلف رنگها ایجاد کرد.

همه افرادی که برای نخستین باز مکعب روبیک را در دست می گیرند تصور می کنند یکسان کردن رنگ ها در شش وجه اصلی کار بسیار مشکلی است در حالی که با استفاده از فرمولی ساده می توان این کار را انجام داد، هرچند که به کار گرفتن این فرمول نیز برای عده ای کمی دشوار است اما با تمرین می توانید از بازی با این مکعب لذت ببرید.

رکوردار حل مکعب روبیک در جهان فیلیکس زمدگز با زمان 4.73 از استرلیا و در ایران با میانگین پنج حرکت سید محمدحسین فاطمی با زمان 8.98 ثانیه است.

اما برای اینکه همه مردم بتوانند به راحتی از حل این مکعب جادویی لذت ببرند بزرگترین مکعب روبیک ثبات در میشیگان ساخته شده است.

در ادامه فیلمی در این خصوص ببینید.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بزرگترین مکعب روبیک در جهان+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..