تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقتی سه نابغه به دزدی می روند + فیلم

وقتی سه نابغه به دزدی می روند + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سه موتور سوار سعادت شهری برای سرقت خود روشی عجیب را انتخاب کردند. آنها با حرکت در پشت یک کانتینر قصد بالا رفتن و باز کردن درب آن را داشتند اما نقشه سرقت در یک لحظه به مضحک ترین شیوه ممکنه خراب شد، اما ماجرا از چه قرار بود؛

پس از بلند شدن یکی از سه موتور سوار برای بالا رفتن از کانتینر، دو سرنشین دیگر تعادل خود را از دست داده و نقش زمین می شوند. فرد سوم با دیدن این صحنه گویا انگیزه سرقت را از دست داده و بلافاصله از راهی که آمده بر می گردد. فیلم این سرقت جالب و خنده دار توسط دوربین نصب شده در پشت کانتینر ثبت شده و مورد توجه کاربران زیادی در فضای مجازی قرار گرفت.

برای دانلود اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقتی سه نابغه به دزدی می روند + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..