تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصادف پراید و تانکر حمل سوخت در کرمانشاه ۲ کشته برجای گذاشت

تصادف پراید و تانکر حمل سوخت در کرمانشاه ۲ کشته برجای گذاشت

جامعه > حوادث - تسنیم نوشت: رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با یک دستگاه تانکر حمل سوخت در پیش از ظهر امروز زن و شوهر جوانی جان باختند.

سرهنگ فضل‌الله شیری در کرمانشاه اظهار داشت: بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با یک دستگاه تانکر حمل سوخت در ساعت 10:12 دقیقه امروز در کرماناه زن و شوهر جوانی جان باختند و خوشبختانه فرزند پنج ساله این خانواده به علت پرت شدن از داخل خودرو به بیرون هیچگونه آسیبی ندیده است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه در مورد دلیل وقوع این حادثه گفت: دلیل این تصادف عدم رعایت فاصله عرضی حین سبقت خودروی پراید گزارش شده است.

شیری افزود: با همکاری پلیس راه و آتشنشانی، از انفجار محموله بنزین خودروی تریلی جلوگیری شده و روانسازی ترافیک به خوبی انجام شده است.

47237




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصادف پراید و تانکر حمل سوخت در کرمانشاه ۲ کشته برجای گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..