تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برپایی نخستین همایش ریسک و ایمنی

بیمه تجارت نو با همکاری بانک تجارت برگزار می کند

نخستين همايش ريسك و ايمني سيزدهم ارديبهشت ماه ۹۶به ابتكار بيمه تجارت نو با همکاری بانک تجارت برگزار مي گردد

 مجید باقی- مدیر روابط عمومی بیمه تجارت نو با اعلام خبر بالا گفت : این شركت با همكاري بانك تجارت نخستين همايش ريسك و ايمني  را  با حضور اساتيد دانشگاه ،كارشناسان بيمه و مديران ساختمانهاي بلند مرتبه روز ١۳ اردیبهشت ماه ۹۶ برگزار خواهد کرد.
گفتني است اين همايش با شعار آمده ايم تا تكيه گاه شما باشيم و با همت شركت بيمه تجارت نو ومساعدت بانك تجارت در  روز ١٣ارديبهشت ماه ساعت ٩صبح در محل سالن همايش ساختمان اعتباري بانك تجارت واقع در خيابان طالقاني روبروي هتل انقلاب كوچه بازرگان برگزار خواهد شد.
همچنين از علاقمندان درخواست مي شود جهت ثبت نام به سايت اين شركت به آدرس
www.tejaratinsurance.com
مراجعه نمايند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برپایی نخستین همایش ریسک و ایمنی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..