تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صدای قدم‌های اپل برای ورود به حوزه عینک‌های AR بسیار جدی‌تر شده است

اگر به یاد داشته باشید در ماه گذشته برای شما گفتیم که اپل قصد داره محصول جدیدی را در کتار آیفون‌ها و دیگر‌ دستگاه‌های مطرح خودش رونمایی کرد. یکی از محتمل‌ترین گجت‌هایی که انتظار داریم رونمایی شود، گجتی در حال و هوای فضای AR یا  VR است.  البته با توجه به صحبت‌های مدیر عامل اپل آقای تیم کوک، این شرکت قصد داری دستگاهی مبتنی بر AR را دارد زیرا این فناوری را با لفظ “بزرگ و مهم” توصیف کرد. در ادامه همراه باشید.

اپل به این نتیجه رسیده است که برای گسترگی فناری، می‌بایست نحوه استفاده درست آن پیاده سازی شود. ساعت هوشمند به نظر من یکی از مهم ترین اتفاقتی بود که اپل با رونمایی از اپل واچ مفهومی تازه‌ای را وارد کرد که پس از شاهد بودیم شکل و شمایل تمام ساعت‌های هوشمند تغییرات قابل توجهی را تجربه کرد از این رو شاهد اپل یک فناوری تازه‌ای را عرضه نکند اما به ما ثابت شده است که می‌تواند شکل درست و قالب مخصوصی را به فناوری‌های مطرح بدهد.

با توجه به این صحبت، فناوری AR فناوری‌است که اگر به صورت کامل پیاده سازی شود اتفاقات فناوری محور بیشتری را می‌توانیم شاهد باشیم. برای مثال در نظر داشته باشید که اگر عینک‌هایی با این فناوری و در نظر گرفتن قیمت مناسب عرضه شود، چه میزان اپلیکیشن‌های مفید دیگری را می‌تواند رونمایی کرد؟ به مراتب در‌های بیشتری برای توسعه و یا راحت تر شدن زندگی باز می‌شود بنابرین با توجه به صحبت تیم کوک و در ادامه اطلاعات منتشر شده به صورت گسترده می‌دانیم که اپل در حال کار بر روی گجتی با محوریت AR است.

یکی از کارمندان قبلی اپل در صحبت‌هایی اشاره کرده است که این شرکت نمونه‌های اولیه از نسخه عینک AR خودش را تولید کرده است و اکنون وارد مراحل تست‌های میدانی شده است.  تا زمانی که بخواهد این محصول به صورت کاملا عمومی عرضه شود به نظر می‌رسد فاصله زیادی نداشته باشیم اما این را مطمئن هستیم که اپل محصولی کامل را در چنته دارد.  نظر شما چیست؟ آیا فناوری AR می‌تواند یک راه جدیدی را برای اپل شکل دهد؟

لینک کوتاه:

phonearena



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صدای قدم‌های اپل برای ورود به حوزه عینک‌های AR بسیار جدی‌تر شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..