تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غرق شدن پسر بچه اسکیت باز در دریاچه فدک بروجرد/پیدا شدن جسد پس از چند ساعت جستجو

غرق شدن پسر بچه اسکیت باز در دریاچه فدک بروجرد/پیدا شدن جسد پس از چند ساعت جستجو

جامعه > حوادث - میزان نوشت: معاون امداد و نجات هلال احمر لرستان از غرق شدن پسر بچه اسکیت باز در دریاچه فدک بروجرد حین مابقه با دوستانش خبر داد.

مجمدی اظهار داشت: شب گذشته تعدادی کودک اسکیت سوار برای بازی وارد محوطه دریاچه فدکبروجرد شده و مشغول بازی می شوند. در حین مسابقه این افراد، یکی از آنها که پسر 13 ساله ای به نام وحید اسداللهی بود، حین پرش از محوطه به داخل دریاچه سقوط می کند.

وی ادامه داد: با اعلام موضوع به هلال احمر بلافاصله سه تیم امدادی و غواص به محل دریاچه اعزام و جستجو را برای یافتن پسر 13 ساله آغاز می کنند.

به گفته معاون امدادو نجات هلال احمر،تلاش ها برای یافت جسد پسر بچه 13 ساله ادامه داشت تا اینکه در ساعت 12 ظهر تیم های غواص موفق شدند جسد این کودک را در عمق دریاچه پیدا کنند.

42237




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غرق شدن پسر بچه اسکیت باز در دریاچه فدک بروجرد/پیدا شدن جسد پس از چند ساعت جستجو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..