تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر دیده نشده از سربازان آمریکایی در جنگ جهانی اول

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حدود 100 سال از پیوستن ایالات متحده آمریکا به جنگ جهانی اول می گذرد. بعد از آغاز جنگ جهانی اول و حدود دو سال و نیم از گذشت آن  " توماس وودرو ویلسون " رئیس جمهور آن زمان آمریکا تلاش کرد تا بی طرفی آمریکا در این جنگ را حفظ نماید. این دقیقا زمانی بود که حتی آلمانی ها با زیردریایی خود، کشتی تجاری لوئیزیانا را مورد هدف قرار داده و آن را غرق کردند. این حمله موجب کشته شدن 123 آمریکایی شد.

اما با گسترش حملات  زیردریایی آلمانی ها به کشتی های تجاری و از جمله حمله به کشتی تجاری که در آوریل  سال 1917 عازم انگلیس بود سرانجام آمریکایی ها نیز مجبور شدند به جنگ جهانی اول پیوندند و در کنار متفقین علیه آلمان بجنگند. این رویداد با پیشنهاد آلمان به مکزیک برای بازپس گیری قلمرو از دست رفته این کشور و حمله به آمریکا برای کمک به آنها در جنگ جهانی اول همزمان شد. جنگ جهانی اول سرانجام در نوامبر سال 1918 به پایان رسید و حدود 53 هزار آمریکایی در این جنگ کشته شدند.

از سربازانی که از داخل خندق ها مراقب اوضاع هستند، سربازانی که در جنگ مجروح شده اند تا سربازانی که سرانجام بعد از پایان جنگ در حال بازگشت به خاک آمریکا هستند این تصاویر دیده نشده را تشکیل می دهند.

تصاویر دیده نشده از حضور سربازان آمریکایی در جنگ جهانی اول  تصاویر دیده نشده از حضور سربازان آمریکایی در جنگ جهانی اول  تصاویر دیده نشده از حضور سربازان آمریکایی در جنگ جهانی اول  تصاویر دیده نشده از حضور سربازان آمریکایی در جنگ جهانی اول  تصاویر دیده نشده از حضور سربازان آمریکایی در جنگ جهانی اول  تصاویر دیده نشده از حضور سربازان آمریکایی در جنگ جهانی اول  تصاویر دیده نشده از حضور سربازان آمریکایی در جنگ جهانی اول  تصاویر دیده نشده از حضور سربازان آمریکایی در جنگ جهانی اول  تصاویر دیده نشده از حضور سربازان آمریکایی در جنگ جهانی اول  تصاویر دیده نشده از حضور سربازان آمریکایی در جنگ جهانی اول  تصاویر دیده نشده از حضور سربازان آمریکایی در جنگ جهانی اول  تصاویر دیده نشده از حضور سربازان آمریکایی در جنگ جهانی اول 

انتهای پیام/
 





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر دیده نشده از سربازان آمریکایی در جنگ جهانی اول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..