تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارگردان ابد و یک روز نیز اعلام کرد به چه کسی رای خواهد داد!

سعید روستایی کارگردان فیلم به یاد ماندنی ابد و یک روز آخرین پست اینستاگرام خود را به توضیح دلایلش برای رای دادن در انتخابات اختصاص داد.

سعید روستایی: نباید از اعتماد به او پشیمان بود!

سعید روستایی نوشت:

روز ثبت نام او در خرداد ۹۲ از فراموش شده‌ترینِ روزها بود. او نه چون قهرمانی به دوربین‌ها لبخند زد، نه چون عوام‌گرایان سخن گفت و نه برای مشکلات پیچیده راه‌حلی ساده داشت. او به یاری کاریزمای استقراضی و با آن فراز و فرود سخن گفتنش، به سان وعاظ سال‌های دور، با متانت از آرامش و اعتدال گفت.
با ذهنیتی حقوق‌محور و با عقلانیت سیاسی، رای‌دهندگان را قانع کرد که شکاف طبقاتی را با اقتصاد پایدار و برنامه ریزی می‌توان کاست نه با عوام‌گرایی و صدقه. مشاجرات جهانی را به ضرب سیاست می‌توان درمان کرد نه با رویای مدیریت جهانی.
امروز آمار و ارقام به صد زبان به ما می‌گویند که از اعتماد به او پشیمان نباید بود.
اکنون نه به دلایل صنفی و شغلی و نه به شوق گرفتن پروانه و مجوزی، بل بنا بر مصلحت عمومی، پیش از آنکه هیاهوی انتخابات همه‌گیر شود و تمامی ندانم‌گوها به صف پیروان او بپیوندند، عرض می‌کنم که من به عقلانیت، به تدبیر و سیاست، به حسن روحانی رأی خواهم داد.

اینستاگرام سعید روستایی

اینستاگرام سعید روستایی

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: صفحه شخصی سعید روستایی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارگردان ابد و یک روز نیز اعلام کرد به چه کسی رای خواهد داد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..