تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داستان‌هایی طنز درباره حاشیه‌های انقلاب‌ها

داستان‌هایی طنز درباره حاشیه‌های انقلاب‌ها

این نویسنده در این‌باره گفت: معتقدم حاشیه‌های این وقایع شاید برای تاریخ‌نویسان اهمیتی نداشته باشد اما برای داستان‌نویسان و طنزنویسان و مردم بسیار جذاب است و فکر می‌کنم کار نوشتن این مجموعه داستانی و طنز دو سالی زمان می‌گیرد.

همچنین با پایان یافتن کار نگارش مجموعه رمان «پیامبر» به قلم سلیمانی، هفت جلد از ۹ جلد این رمان در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود.

این مجموعه، رمانی بلند درباره زندگی پیامبر اسلام (ص) است که توسط انتشارات بهنشر وابسته به آستان قدس رضوی منتشر شده است. جلد اول این مجموعه «پیش از تولد»، جلد دوم «کودکی»، جلد سوم «نوجوانی»، جلد چهارم «جوانی»، جلد پنجم «بزرگسالی»، جلد ششم «میانسالی یک» و جلد هفتم «میانسالی دو» است.

سلیمانی درباره این مجموعه اظهار کرد: در حقیقت قصه زندگی حضرت محمد (ص) با نزول آیه آیه قرآن شکل می‌گیرد. هر آیه در طول سال‌های وحی قرآن به حالات، شخصیت و حوادثی که بر پیامبر می‌گذشته، اشاره‌های ضمنی یا مستقیم دارد و این خود سرنخ‌هایی برای یافتن وقایع طول زندگی پیامبر (ص) و روش ایشان به دست می‌دهد. این رمان تلاشی است در همین جهت و البته بر محور و خط قرآن.

به گفته این نویسنده، شیوه نگارش این رمان استناد و تخیل است که یکی از شیوه‌های تازه رمان‌نویسی است و آخرین بار رمان «رگتایم» نوشته ای.ال. دکتروف به همین شیوه منتشر شده است.

57241




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داستان‌هایی طنز درباره حاشیه‌های انقلاب‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..