تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تروریست ها افسر روس در سوریه را کشتند

 حمله تروریست ها به یک مرکز نظامی در سوریه منجر به مرگ افسر روس مامور خدمت در این مقر شد.

 وزارت دفاع روسیه روز پنجشنبه بدون ارائه اطلاعات مربوط به منطقه هدف حمله گروههای تروریستی، اعلام کرد: سرگرد سرگئی بوردوف مستشار نظامی در حمله تروریست ها کشته شد.
وزارت دفاع روسیه افزود: بوردوف که ماموریت آموزش واحدهای نظامی در سوریه را انجام می داد، هنگام حمله تروریست ها فرماندهی نیروهای سوری را برعهده گرفته بود و اجازه نفوذ آنها را به خانه های سازمانی پادگان نمی داد که هدف قرار گرفت.
آخرین مورد مرگ نیروهای روس سه شنبه هفته گذشته گزارش شد که دو نظامی عضو یگان روسیه در جریان گلوله باران تروریست های ضدسوری کشته شدند.
بر اساس اطلاعات رسانه های روسی، شمار نظامیان جان باخته روسیه در عملیات ضد تروریستی سوریه به حدود 20 نفر رسیده است.
روسیه از مهرماه سال 94 پس از درخواست رسمی دولت سوریه، با استفاده از مجموعه یگان هوافضای خود مستقر در پایگاه حمیمم از جمله دهها فروند بمب افکن و بالگرد، هواپیماهای تجسسی، موشکباری ناوها و زیر دریایی همراه بمب افکن های قاره پیما، هزاران موضع تروریست ها بویژه داعش و جبهه النصره را بمباران کرد و با پشتیبانی از عملیات زمینی نظامیان سوری نیز بسیاری از مناطق آزاد شد.
کشورهای غربی-عربی ضدسوری از شش سال پیش با جذب تندروترین تروریست های تکفیری و سازماندهی گروه های تروریستی مختلف از جمله داعش، جبهه النصره، احرارالشام و جیش الاسلام برای جنگ در سوریه و براندازی دولت بشار اسد در طول شش ماه، این کشور و عراق را گرفتار نبردهای داخلی کردند که تاکنون دهها هزار کشته، میلیون ها آواره و ویرانی های گسترده برجای گذاشته است.

منبع: ایرنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تروریست ها افسر روس در سوریه را کشتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..