تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درآمد ۱۰۹ میلیارد دلاری صنعت گیم در سال ۲۰۱۷

به گزارش خبرآنلاین، در تازه‌ترین گزارش موسسه Newzoo آمده است 42 درصد از این رقم، معادل 46.1 میلیارد دلار مربوط به گیم های موبایلی می‌شود و درمجموع در سال 2017 با 7.8 درصد رشد نسبت به سال قبل که 101 میلیارد دلار بود، تولیدکنندگان صنعت گیم رقمی معادل 108.9 میلیارد دلار درآمد کسب می‌کنند.

درواقع دو فاکتور موبایل و چین در افزایش درآمد این بخش حکمفرماست و به دلیل افت بازار فروش پی سی شاهد افت خرید و دانلود کامل گیم در این بخش هستیم.

از رقم 46.1 میلیارد دلار در بخش موبایل، بیش از 35.3 میلیارد دلار آن از قسمت فروش گیم در گوشی‌های هوشمند حاصل می‌شود و مابقی نیز از طریق گیم های روی تبلت به‌دست می‌آید.

در بخش کنسول‌های گیم نیز نام مایکروسافت، سونی و نینتندو همچنان درخشیده و انتظار می‌رود بازار 2017 بهتر از 2016 برای سازندگان این بخش باشد تا جایی که درآمد سونی و مایکروسافت از کنسول بالغ‌بر 14 میلیارد دلار می‌شود و درمجموع شاهد فروش 33.5 میلیارد دلار خواهیم بود که 65 درصد از بابت فروش دیجیتال به‌دست خواهد آمد.

اما در توزیع مکانی باید گفته شود 51.2 میلیارد دلار از رقم کل درآمد گیم از حوزه آسیا-پاسیفیک خواهد بود و رشدی 9.2 درصدی را تجربه می‌کند.

درآمد صنعت گیم در چین 27.5 میلیارد دلار می‌شود و امریکا نیز 25.1 میلیارد دلار خواهد شد.


 

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درآمد ۱۰۹ میلیارد دلاری صنعت گیم در سال ۲۰۱۷»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..