تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر | نخستین عکس‌های فصل هفتم «بازی تاج و تخت»

تصاویر | نخستین عکس‌های فصل هفتم «بازی تاج و تخت»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، همانگونه که پیش از این اعلام شده بود پخش فصل هفتم سریال «بازی تاج و تخت» از ۲۵ تیر (۱۶ جولای) از شبکه اچ‌بی‌او آغاز خواهد شد. فصل هفتم سریال «بازی تاج و تخت»، فصل ما قبل پایانی این سریال پر هوادار است و بر خلاف فصول پیشین که ۱۰ قسمتی بودند با نمایش هفت قسمت به پایان می‌رسد.

در عکس‌های منتشر شده از فصل هفتم سریال «بازی تاج و تخت» ملکه سرسی با بازی لینا هیدی را بر تخت آهنین می‌بینیم در حالی که برادرش جیمی با بازی نیکلای کاستر والدو کنارش ایستاده است. در این مجموعه عکس‌ها علاوه بر این تصاویری از دنریس تارگرین با بازی امیلیا کلارک، تیریون لنیستر با بازی پیتر دینکلیج و جان اسنو با بازی کیت هرینگتون به چشم می‌خورد.

فصل هشتم و پایانی سریال «بازی تاج و تخت» تنها شش قسمت خواهد داشت. این سریال با اقتباس از مجموعه کتاب‌های پرفروش «ترانه یخ و آتش»‌ نوشته جرج‌ آر.آر مارتین ساخته شده است.

دی.بی وایس و دیوید بنیاف سازندگان این اثر پرطرفدار شبکه تلویزیونی اچ‌بی‌او هستند.

منبع: ورایتی/ ۲۰ آوریل 

57241




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر | نخستین عکس‌های فصل هفتم «بازی تاج و تخت»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..