تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سفر رسمی ایوانکا ترامپ به آلمان

کد خبر: ۵۱۷۱۵۶

۳۲۱  بازدید

«ایوانکا ترامپ» در اولین سفر رسمی خود به عنوان مشاور ترامپ، روز سه‌شنبه به آلمان سفر خواهد کرد.

خبرگزاری میزان: «ایوانکا ترامپ» در اولین سفر رسمی خود به عنوان مشاور ترامپ، روز سه‌شنبه به آلمان سفر خواهد کرد.

مقامات کاخ سفید اعلام کردند که این سفر برای رور سه‌شنبه برنامه‌ریزی شده است و در جریان دیدار ایوانکا از «برلین» پایتخت آلمان وی در نشست توانمند‌سازی اقتصادی زنان نیز شرکت خواهد کرد.

این سفر با دعوت «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان انجام می‌شود و ایوانکا در نشست «گروه-20» نیز شرکت خواهد کرد.

 30 ماه مارس رسانه‌ها گزارش دادند که دونالد ترامپ به طور رسمی دخترش «ایوانکا ترامپ» را به عنوان مشاور در کاخ سفید برگزیده است.

پیش از این قرار شده بود که ایوانکا به طور غیر رسمی در کاخ سفید در کنار پدر به عنوان مشاور فعالیت کند اما روز پنجشنبه وی اعلام کرد که به طور رسمی به استخدام کاخ سفید در‌می‌آید.

دونالد ترامپ با ورود به کاخ سفید «جرد کوشنر» همسر ایوانکا را نیز به عنوان مشاور خود در امور خاورمیانه انتخاب کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سفر رسمی ایوانکا ترامپ به آلمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..