تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش تعداد جان باختگان واژگونی اتوبوس در جاده سبزوار- شاهرود

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: تعداد جان باختگان واژگونی اتوبوس که چهارشنبه شب در کیلومتر 25 جاده سبزوار- شاهرود رخ داد، به 11 نفر رسید.

جان باختگان واژگونی اتوبوس در جاده سبزوار- شاهرود به 11 نفر رسید

هادی عباس آبادی افزود: هفت نفر در زمان وقوع حادثه جان باختند و چهار نفر نیز پس از انتقال به بیمارستان بر اثر جراحات وارده جان خود را از دست دادند.
این اتوبوس دیشب با 30 مسافر از مشهد عازم اصفهان بود.
علی فتحی، رئیس پلیس راه سبزوار نیز درباره علت حادثه به خبرنگار ایرنا گفت: علت دقیق حادثه در دست بررسی است اما مشاهدات اولیه نشان از آن دارد که تغییر مسیر ناگهانی کامیونی که در جلو اتوبوس در حال حرکت بوده است، باعث تصادف و پس از آن واژگونی اتوبوس شده است.
جاده سبزوار- شاهرود به طول 250 کیلومتر یکی از 10 جاده پر حادثه کشور است.
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد. 

منبع: ایرنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش تعداد جان باختگان واژگونی اتوبوس در جاده سبزوار- شاهرود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..