تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظات شاد جشن عروسی سوژه استندآپ کمدی خندوانه!

لحظات شاد و هیجان‌انگیز جشن عروسی سوژه استندآپ کمدی خندوانه!به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خندوانه شب گذشته با حضور دکتر علیرضا زمانی و اجرای کمدین‌ها روی آنتن رفت.
 
در بخش ابتدایی استاد کهنمویی استندآپ کمدی خود را پیرامون کلاس کنکور، انتخاب رشته و بازار کار اجرا کرد.
 
همچنین در برنامه دیشب، بخش «خنداننده شو»  با داوری گوهر خیراندیش، کمال تبریزی و آتیلا پسیانی و با حضور شرکت کنندگان به روی آنتن رفت.


در قسمت بعدی برنامه امیر کربلایی‌زاده به دلیل استقبال از استندآپ کمدی عروسی قسمت سوم آن را اجرا کرد.  
 
لحظات شاد عروسی سوژه کربلایی‌زاده برای اجرا شد.


بازیگر «شهرک جیم» استندآپ خود را درباره آرایشگاه رفتن آقا داماد و فیلمبرداری مجالس عروسی اجرا کرد؛ وی اظهار داشت: در گذشته همزمان ماشین فیلمبردار با ماشین عروس حرکت می‌کرد و از قسمت‌های هیجان انگیز پرتاب دسته گل عروس بود که مجردها باید می‌گرفتند. چرا که می‌گفتند بخت مجردها باز می‌شود. البته من برام عجیب بود که متاهل‌ها بیشتر منتظر دسته گل بودند (خنده).
 
در بخش بعدی استندآپ، کربلایی زاده درباره مراسم عروس کشون و حواشی پیرامون آن گفت. البته در خصوص اتوبان بستن و کارناوال عروسی هم اجرا داشت.  
 
در بخش پایانی دکتر زمانی روانشناس  پیرامون «یک بازی یک آموزه» صحبت کرد. اینکه ما می توانیم به وسیله یک بازی نتیجه های خوبی در زندگی بگیریم.
 
گزارش از الهام قبادی
 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظات شاد جشن عروسی سوژه استندآپ کمدی خندوانه!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..