تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخورد نژادپرستانه مسافر طرفدار ترامپ با راننده شرکت اوبر + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصاویری که به تازگی از دوربین داش کم یک تاکسی شرکت اوبر در نیویورک  تهیه شده است برخورد نژادپرستانه یک مسافر با راننده این شرکت را نشان می دهد. این مسافر زن تنها بدلیل نداشتن شارژر تلفن همراه، این راننده سیاه پوست را تهدید کرد که وی را متهم به تجاوز و توهین خواهد کرد. این مسافر به این راننده گفت : " می خواهی سرم را از پنجره خودرو بیرون ببرم و داد بزنم که به من تجاوز کرده ای. می خواهی صورتم را زخمی کنم و به پلیس بگویم که تو صورتم را زخمی کرده ای؟

حتی در ادامه این زن به این راننده سیاه پوست می گوید : " به کشور خودت برگرد . دونالد ترامپ تو و خانواده ات را به کشورت باز خواهد گرداند."


برخورد نژادپرستانه زن طرفدار ترامپ با راننده شرکت اوبر + تصاویر

این راننده سیاه پوست در جواب این زن گفت : " هنگامی که شما مودبانه از من درخواست شارژر موبایل کردید ، من نیز مودبانه به شما جواب دادم: متاسفم، من شارژر ندارم. اما شما شروع به توهین کردید.
گفتنی است؛ در ادامه در حالی که هر دو نفر یکدیگر را تهدید به شکایت نزد پلیس می کردند این مسافر زن از خودرو پیاده  شد.برخورد نژادپرستانه زن طرفدار ترامپ با راننده شرکت اوبر + تصاویر

برخورد نژادپرستانه زن طرفدار ترامپ با راننده شرکت اوبر + تصاویر


انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخورد نژادپرستانه مسافر طرفدار ترامپ با راننده شرکت اوبر + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..