تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قرعه کشی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار می شود

به گزارش افکارنیوز،

تیم‌های رئال مادرید و اتلتیکومادرید از اسپانیا، یوونتوس از ایتالیا و موناکو از فرانسه چهار تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستند. رئال مادرید موفق به حذف بایرن مونیخ شد این در حالی است که اتلتیکو مقابل لسترسیتی، موناکو مقابل دورتموند و یوونتوس برابر بارسلونا و ستاره های موفق به پیروزی شدند.

قرار است قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جمعه ساعت 14:30 به وقت ایران انجام شود. هر کدام از دو جدال این مرحله می تواند جذابیت های فراوانی داشته باشد. برخورد رئال مادرید با اتلتیکومادرید، یوونتوس مقابل رئال، یوونتوس مقابل اتلتیکو مادرید، رئال مقابل موناکو، یوونتوس مقابل موناکو، اتلتیکومادرید مقابل موناکو همه دیدارهایی خاص و ویژه برای هواداران به فوتبال خواهد بود.

تیم رئال مادرید قهرمان سال گذشته لیگ قهرمانان اروپا می باشدو اتلتیکومادرید هم تیم دوم این رقابت‌ها بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قرعه کشی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..