تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعلیق در راه فدراسیون تیراندازی؟

کد خبر: ۵۱۷۰۷۵

۹۱  بازدید

رئیس سابق فدراسیون تیراندازی از مکاتبه جدید فدراسیون جهانی این رشته با وی برای توضیح در مورد برکناری اش از ریاست فدراسیون تیراندازی ایران خبر داد.

خبرگزاری مهر: رئیس سابق فدراسیون تیراندازی از مکاتبه جدید فدراسیون جهانی این رشته با وی برای توضیح در مورد برکناری اش از ریاست فدراسیون تیراندازی ایران خبر داد.

 فدراسیون تیراندازی یکی از پرحاشیه ترین فدراسیون های ورزشی در سال ۹۵ بود. اگرچه بیش از دو سال از ریاست سید مهدی هاشمی در این فدراسیون می گذشت اما پیگیری های دادگر یکی از کاندیداهای انتخابات و همراهی وزارت ورزش و جوانان با وی باعث شد تا سرانجام رای دیوان عدالت اداری انتخابات فدراسیون تیراندازی را که منجر به ریاست سید مهدی هاشمی شده بود باطل اعلام کند.

علت هم دو شغله بودن هاشمی در زمان شرکت در انتخابات بود. دیوان عدالت اداری صراحتا اعلام کرد که این رای باید هرچه سریعتر به اجرا درآید. 

در پی استعفای گودرزی از وزارت ورزش و جوانان و پروسه تعیین سرپرست و سپس رای اعتماد مجلس به وزیر جدید، وزارت ورزش و جوانان از دیوان عدالت اداری خواست تا یک ماه بیش از زمان موعد به ابطال انتخابات تیراندازی و انتخاب سرپرست برای این فدراسیون فرصت دهد.

با پایان مهلت یک ماهه و درست پس از میزبانی آسیایی این رشته، نصرالله سجادی معاون وقت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که ظرف یک هفته آینده سرپرست جدید این فدراسیون انتخاب می شود. سرانجام هاشمی از ریاست این فدراسیون کنار گذاشته شد و سرپرستی جدید برای این فدراسیون انتخاب شد. ثبت نام ها از سر گرفته شد تا انتخابات جدید این فدراسیون در سال ۹۶ تکلیف رئیس آینده این رشته را مشخص کند.

موضوع برکناری سید مهدی هاشمی از ریاست فدراسیون تیراندازی می تواند از ابعاد دیگری برای ورزش ایران خطرساز باشد. برخی معتقدند دیوان عدالت اداری یک نهاد دولتی است و تصمیم گیری آن در خصوص فدراسیون ورزشی می تواند حساسیت فدراسیون جهانی این رشته را نیز برانگیزد . کما اینکه فدراسیون جهانی این رشته طبق گفته ی سید مهدی هاشمی بارها از وی در این خصوص توضیح خواسته است.

هاشمی در این مورد گفت: من در این خصوص اقدام های داخلی را انجام داده ام و منتظرم تا رای دیوان عدالت اداری را داشته باشم. اگر دیوان حکم اجرای ناصحیح خود را اصلاح کرد که هیچ و اگر این اتفاق نیفتاد من هم از طریق مراجع داخلی حق خود را محفوظ می دانم. البته مراجع خارجی نیز پیگیر موضوع هستند و از من دعوت کرده اند تا برای پاسخگویی نزد آنها بروم که من هنوز تصمیمی در این خصوص نگرفته ام.

وی در پاسخ به این سوال که شما با چه بهانه ای برای پاسخ دهی به فدراسیون جهانی نمی روید گفت: به بهانه کارهای درمانی ام به فدراسیون جهانی نرفته ام. فرصت کردم که در این مدت به امور درمانی خود برسم. البته معلوم نیست رفتن یا نرفتن من چه موضع گیری در فدراسیون جهانی یا آسیایی داشته باشد. من هیچ شکایتی به مسئولان خارجی نداشته ام اما آنها چندین بار از من پاسخ خواسته اند که هنوز تصمیمی در این باره نگرفته ام.

 معادله ساده ای که در تیراندازی با عدم مدیریت به موضوعی پیچیده تبدیل شده همچنان ادامه دارد. هاشمی که خود را مدیری موفق در تیراندازی می دانست یک شبه از ریاست این فدراسیون کنار گذاشته شد و برای دوره جدید نیز ثبت نام نکرد. بی شک وی به همین سادگی از این موضوع کنار نخواهد رفت و هر حرکت وی در مواجهه با فدراسیون جهانی تیراندازی می تواند تبعات زیادی نه تنها برای رشته تیراندازی بلکه برای ورزش کشور داشته باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعلیق در راه فدراسیون تیراندازی؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..