تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ايده های بسيار زيبا برای تزیین غذای کودک+تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد برای اینکه کودکتان را ترغیب به غذا خوردن کنید به دنبال راه های مختلفی بگردید. یکی از راهکارهای بسیار خوب و عملی که می توان از آن نام برد رنگی و زیبا کردن غذاست. هنرمندی به نام "سامانتا لی" که در حوزه تزئین و دکور غذای کودکان است از این روش استفاده کرده است. وی با الهام از شخصیت های کارتونی، انیمیشنی و داستان های کودکانه و مواد غذایی متنوع بشقابی زیبا و بی نظیر برای خوراک کودکان تهیه می کند که با دیدن آن شگفت زده خواهید شد.

هنرمندی خلاق به نام سامانتا لی در حوزه تزئین و دکور غذای کودکان با الهام از شخصیت های کارتونی، انیمیشنی و داستان های کودکانه و مواد غذایی متنوع بشقابی زیبا و بی نظیر برای خوراک کودکان تهیه می کند که با دیدن آن شگفت زده خواهید شد. این هنرمند تمامی طرح هایی را که به کار می برد داستانی در خود دارند. وی پس از هنرنمایی تمامی آثارش را در صفحه اینستاگرامش در معرض دید کاربران قرار می دهد. جالب است بدانید که وی هم اکنون 710 هزار دنبال کننده دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا با آثار زیبا و بی نظیر وی آشنا شوید.

ايده های بسيار زيبا برای تزیین غذای کودک+تصاویر ايده های بسيار زيبا برای تزیین غذای کودک+تصاویر ايده های بسيار زيبا برای تزیین غذای کودک+تصاویر ايده های بسيار زيبا برای تزیین غذای کودک+تصاویر ايده های بسيار زيبا برای تزیین غذای کودک+تصاویر ايده های بسيار زيبا برای تزیین غذای کودک+تصاویر ايده های بسيار زيبا برای تزیین غذای کودک+تصاویر ايده های بسيار زيبا برای تزیین غذای کودک+تصاویر ايده های بسيار زيبا برای تزیین غذای کودک+تصاویر ايده های بسيار زيبا برای تزیین غذای کودک+تصاویر ايده های بسيار زيبا برای تزیین غذای کودک+تصاویر ايده های بسيار زيبا برای تزیین غذای کودک+تصاویر ايده های بسيار زيبا برای تزیین غذای کودک+تصاویر ايده های بسيار زيبا برای تزیین غذای کودک+تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ايده های بسيار زيبا برای تزیین غذای کودک+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..