تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهرک مضایا پس از آزادی از دست تروریست ها +فیلم

درگیری و پیروزی مدافعان حرم بر تروریست‌های تکفری +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ داعش که پس از شکست‌های پیاپی از نیروهای مقاومت و مدافعان حرم به سوی سوریه گریخته است باز هم به دام افتاد. مدافعان حرم که در حومه شهر دمشق برای پاسداری از حرم اهل بیت کمر همت بسته‌اند این بار توانستند با پیروزی بر تروریست‌های تکفیری شهرک راهبردی مضایا را آزاد کنند.

در این فیلم که پس از روزها درگیری و آتش شبانه میان نیروهای تکفیری و مدافعان حرم اتفاق افتاد سرانجام شهرک مضایا در حومه دمشق از دست مسلحین تکفیری آزاد شد و علی رغم ویرانی در این منطقه شاهد آرامش و تردد ساکنان آن هستیم.

تصاویر ارسالی توسط روح الله زرین خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهرک مضایا پس از آزادی از دست تروریست ها +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..