تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پخش مناظره‌های تلویزیونی به صورت زنده نشان از آزادی بیان دارد/ پخش زنده مناظره‌ها مطالبه مردمی است

محمد قمی نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در واکنش به فشار دولت مبنی بر عدم پخش زنده مناظره‌های تلویزیونی کاندیدای ریاست جمهوری، اظهار داشت: مناظره‌های تلویزیونی به صورت زنده نشان از آزادی بیان دارد و در انصورت مردم هم نسبت به دیدگاه‌های کاندیداها شناخت و آشنایی بیشتری پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری پس از اینکه توسط شورای نگهبان تایید شده نشان می‌دهند که همه این افراد و نامزدها دارای صلاحیت قانونی هستند افزود: وقتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از فیلتر شورای نگهبان عبور کردند مطمئنا در مناظره‌های تلویزیونی حرف‌های نامربوط نمی‌زنند و سخنانشان منطقی خواهد بود منتهی برای مسائلی که می‌خواهد عنوان شود باید چهارچوبی در نظر گرفته شود تا شاهد برخی بی‌اخلاقی‌ها نباشیم.

عضو فراکسیون امید اظهار کرد: کاندیدای ریاست جمهوری در مناظره‌های تلویزیونی باید برنامه‌ها و طرح‌های خود را در زمینه‌های اقتصادی،‌ فرهنگی و سیاسی عنوان کنند و در کل بنده موافق پخش مناظره‌های کاندیداهای ریاست جمهوری به صورت زنده هستم و این را یک مطالبه مردمی می‌دانم.

انتهای پیام/

http://fna.ir/65CPLR



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پخش مناظره‌های تلویزیونی به صورت زنده نشان از آزادی بیان دارد/ پخش زنده مناظره‌ها مطالبه مردمی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..