تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اثر عکاس ایرانی میان ١٠٠ عکس برتر جهان

فرهنگ > تجسمی - ایسنا نوشت: عکسی از مجید سعیدی عکاس ایرانی در مجموعه ۱۰۰ اثر منتخب از عکاسان ۴۱ کشور جهان به مدت ۱۰۰ روز در شهر ویلسون در ایالت کارولینای شمالی نمایش داده می‌شود.

سومین نمایشگاه عکاسان سرشناس جهان با عنوان  «Eyes on Main Street» در آمریکا که مجموعه‌ای از ١٠٠ عکس برتر جهان را به نمایش می‌گذارد، یک اثر از مجید سعیدی، عکاس ایرانی  را در این رویداد هنری ۱۰۰ روزه به نمایش گذاشته است.

این نمایشگاه عکس که از ۸ آوریل (۱۹ فروردین) آغاز شده، به مدت ۱۰۰ روز به نمایش ۱۰۰ اثر منتخب از عکاسان ۴۱ کشور جهان می‌پردازد.

در نمایشگاه عکاسی «Eyes on Main Street» (چشم‌ها در خیابان اصلی) که در فضای باز خیابان اصلی شهر ویلسون در ایالت کارولینای شمالی برگزار می‌شود، ۱۰۰ عکس در ابعاد بزرگ از ۱۰۰ عکاس بر روی دیوارهای این خیابان به مدت ۱۰۰ روز به نمایش گذاشته می‌شوند و این خیابان را به بزرگترین نمایشگاه عکاسی  در جهان تبدیل می‌کنند.

این رویداد هنری امسال با موضوع «خیابان اصلی: محل طلاقی فرهنگ‌ها» در حال برگزاری است و آثاری از هنرمندانی دیگری چون مارک ریبو، اولویا آرتور، لیندا انگلبرت، جیمز ناکوی، مارتین پار، یوجین ریچارد و جون آن والترز نیز در آن حضور دارد.

57242




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اثر عکاس ایرانی میان ١٠٠ عکس برتر جهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..