تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات ازدواج دو مجری مشهور صدا و سیما (عکس)

جزئیات ازدواج دو مجری مشهور صدا و سیما

 

به گزارش ایران ناز یکی از مجریان زن مشهور کشورمان از خبر ازدواجش با مجری مرد مشهوری در روزهای ابتدایی سال 96 پرده برداشت .  مبينا نصيري مجري جوان تلويزيون کشورمان ، از ازدواجش در سال 96 با مجري سرشناس تلويزيون خبر داد.

 

جزئیات ازدواج دو مجری مشهور صدا و سیما (عکس)

 

مبينا نصيري مجري جوان تلويزيون کشورمان ، از ازدواجش در سال 96 با مجري سرشناس تلويزيون خبر داد. او همچنين در گفت و گو با تلويزيون پلاس توضيحاتي راجع به اتفاقاتي که منجر به ممنوع الکار شدنش شد را بازگو کرد. نصيري نامي از همسر آينده اش نبرد اما گفت که همسر آينده اش از مجريان مطرح تلويزيون است که البته تاکنون هيچ گونه مساله اي نداشته و به اصطلاح در برنامه هايش هيچ سوتي نداده است.

 

اين مجري که متولد سال 1368 است همچنين گفت که اگر همسرش با کار او مخالف باشد به خاطر عشقي که به او داردحاضر است از کار اجرا دست بکشد.

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات ازدواج دو مجری مشهور صدا و سیما (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..