تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور ۲۰ هزار هوادار در ورزشگاه/ رحمتی هم هو شد هم تشویق

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، استقلال و تراکتورسازی در چارچوب دیداری از رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 17 و 45 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام(ره) به مصاف یکدیگر می‌ر‌وند.

* چمن ورزشگاه یادگار امام(ره) امروز به شکل جدیدی کوتاه شده و طرح‌های لوزی شکل به زمین داده شده است.

*‌ حدود 20 هزار هوادار تا به این لحظه به ورزشگاه یادگار آمدند و همچنان جمعیت در حال ورود به استادیوم است.

*‌ حدود 100 هوادارد تیم استقلال در گوشه‌ای از ورزشگاه حضور دارند و تیم خود را مورد تشویق قرار می‌دهند.

* محمدرضا اخباری و بازیکنان تراکتورسازی 10 دقیقه زودتر از بازیکنان استقلال وارد زمین شدند و به صورت تک به تک مورد تشویق هواداران این تیم قرار گرفتند.

* بعد از حضور مهدی رحمتی درون زمین برای گرم کردن او از سوی تعدادی از هواداران تراکتورسازی هو شد و به تشویقی که از سوی هواداران استقلال شد، واکنش مثبت نشان داد.

*‌ بعد از حضور بازیکنان استقلال درون زمین همه آنها به صورت متحد از سوی هواداران تراکتورسازی مورد واکنش قرا رگرفتند و علیه آنها شعار سر داده شد.

*‌ برخلاف تراکتورسازی که هر سه دروازه‌بان خود را برای گرم کردن وارد زمین کرده است، رحمتی به‌تنهایی امور گرم کردن را پشت سر می‌گذارد.

*‌ محمد ابراهیمی مهاجم تراکتورسازی مثل همیشه با سبک مخصوص به خود سمت هواداران تیمش رفت و آنها را به تشویق بیشتر این تیم تهییج کرد.

*‌ بنری درون ورزشگاه برای تسلیت به مناسبت حادثه سیل اخیر آذربایجان شرقی نصب شده است.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/TF9BVL



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور ۲۰ هزار هوادار در ورزشگاه/ رحمتی هم هو شد هم تشویق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..