تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصادف آمبولانس با اتوبوس‌های بی‌آرتی در میدان آزادی

تصادف آمبولانس با اتوبوس‌های بی‌آرتی در میدان آزادی

جامعه > حوادث - ایسنا نوشت: رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تصادف میان آمبولانس و اتوبوس بی آر تی در میدان آزادی خبر داد.

سرهنگ محمد رازقی در این باره گفت: حوالی ساعت 16:30 امروز در مسیر شمال به جنوب بزرگراه جناح نرسیده به میدان آزادی، سه دستگاه اتوبوس بی آر تی در ایستگاه توقف کرده بودند که ناگهان یک دستگاه آمبولانس از قسمت عقب با یکی از این اتوبوس‌ها برخورد کرده و باعث تصادف آن‌ها با یکدیگر شد.

وی با بیان اینکه در پی این حادثه راننده آمبولانس درون کابینه محبوس شده و یکی از عابران پیاده نیز بین اتوبوس‌ها قرار گرفته و دچار جراحت شد گفت: همچنین دو تن از مسافران یکی از اتوبوس‌ها دچار مصدومیت شدند که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

به گفته وی علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی است.

47234




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصادف آمبولانس با اتوبوس‌های بی‌آرتی در میدان آزادی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..